Zwroty
Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni od dostarczenia zamówienia, składając oświadczenie (wg poniższego wzoru) o odstąpieniu od Umowy, np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@bmfashion.com.pl
Zwrot środków, z wyłączeniem kosztu przesyłki, nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia z powrotem, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia.
Zamówienie należy odesłać na adres sklepu B&M Fashion podany poniżej, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowano o odstąpieniu od Umowy.
Adres do zwrotu zamówień:
B&M Fashion Beata Zagajewska
ul. Kopernika 5/A2
14-200 Iława
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdują się w Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, Klient ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć w formie oświadczenia (wzór poniżej) wysłanego na adres e-mail: sklep@bmfashion.com.pl .
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Kopernika 5/a2, 14–200 Iława
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w Regulaminie sprzedaży.